4 things


- Gå klart skolan
Är så jävla skoltrött och vill bara att hela gymnasiet ska vara över så jag kan fullfölja resten av mina planer, och slippa all stress (i alla fall för ett litet tag)
- Flytta till LA
Vet att många har drömmar om att flytta till USA o.s.v.. Men jag drömmer inte om det utan jag ska dit! Men drömmen skulle inte vara complete om inte bästis flytta dit med mig, så henne packar jag med mig!
- Lyckas inom musiken
Har en stor panssion för sång, och att jobba som artist skulle inte sitta helt fel. Nu har inte jag så stark självkänsla och detta är något som är svårt att lyckas med. Men man kan alltid drömma!
- Hitta den "rätta"
Vill hitta någon som bryr sig om mig, en kille som älskar mig och kan vara spontan och wild ;) Någon som ger mig komplimanger och allt vi gör ska bara kännas rätt.

Kommentera här: